قوانین خریدار و مشتری

  1. این ثبت نام و فعالیت افراد در سایت شرکت هیچگونه تعهد استخدامی برای میعادکار ایجاد نمی کند و از شمول قانون کار و بیمه خارج است.
  2. کلیه مبالغ خرید محصولات صرفا از طریق درگاه اینترنتی واریز می شود و اخذ هر مبلغی از خریدار تحت هر عنوانی اعم از آموزش و غیره تخلف محسوب می گردد.
  3. محصولات شرکت دارای اطلاعات و آموزش های تصویری و متنی و برخی خدمات دارای دمو در سایت می باشد،خریدار با اطلاع کامل از نوع محصول مورد نظر و ارزیابی دقیق و تایید آن اقدام به خرید کرده و امکان اعتراض و شکایت و استرداد مبلغ پس از خرید را ندارد.
  4. درصورت بروز اختلال یا قطع شدن سرویس های موضوع فعالیت سایت و فروشنده (شرکت ) و یا هرگونه تصمیم از ناحیه اپراتور یا فروشنده های بالادستی و مراجع ذیصلاح قانونی و یا تغییر در قیمت ها و تعرفه های خدمات، خریدار یا کاربر موظف به تمکین و اعمال قوانین بالادستی و اینگونه نظرات و تصمیمات بوده و خریدار یا کاربر حق هرگونه اعتراض و ادعایی را از خود سلب نموده و فقط پورسانت کارشناس فروش تا آن لحظه به صورت کامل پرداخت و تسویه خواهد شد.
  5. هرگونه دست کاری در استانداردها و پروتکل های خدمات ممنوع است.
  6. خریدار نباید از تبلیغات ماهواره ای و یا از مضامین غیر مجاز و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران در متون و محتوای خود استفاده نماید و در صورت درج چنین مضامینی مطابق قوانین برخورد خواهد شد و مسئولیت کیفری و حقوقی محتوا و پیامدهای ناشی از آن بر عهده خریدار می باشد و فروشنده هیچگونه مسئولیتی در مورد فعالیت ها و عملکرد خریدار نخواهد داشت.
  7. میعادکار صرفا به عنوان تامین کننده بستر و پلتفرم خدمات می باشد و کلیه مسئولیت ها در قبال استفاده و نوع استفاده از خدمات را از خود سلب میکند و بر عهده مشتری می باشد.
  8. شرکت موظف به پشتیبانی سالانه از محصولات فروخته شده و ایجاد و ارائه زیرساخت های لازم برای تأمین سرویس مربوطه می باشد و برنامه نویسی و امور جانبی مانند درگاه پرداخت و اینماد و …. مربوط به حدمات بر عهده شرکت نمی باشد.
  9. خرید محصولات حق انحصاری برای خریدار ایجاد نمی کند و شرکت می تواند خدمات و محصولات مشابه را به کلیه اشخاص حقیقی یا حقوقی دیگر ارایه نماید.
  10. شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال پاسخ به شکایات و درخواست های مشتریان و مخاطبان خریدار ندارد.
  11. در صورت بروز هر نوع تأثیر منفی بر کسب و کار و شهرت میعادکار، خسارت مادی و معنوی به وی ناشی از نقض تعهدات، تخلف و عدول از شرایط ارائه خدمات و یا سهل انگاری در اجرای مفاد این تعهدنامه در نتیجه عملکرد خریدار، خسارات وارده و جرائم مربوطه می بایست محاسبه و ظرف مدت یک ماه به فروشنده پرداخت گردد و فروشنده مجاز به قطع کلیه خدمات و سرویس های ارایه شده بدون استرداد وجه به خریدار، خواهد بود.
  12. خریدار حق استفاده از علائم و نشانهای تجاری فروشنده را بدون مجوز کتبی و تأییدیه های مربوطه از خود سلب می نماید.

قوانین نماینده فروش : 

  1. نماینده متعهد است در کلیه برنامه های آموزشی و توضیحی ارائه شده توسط شرکت اعم از سمینارها و دوره های آموزشی و آزمون های تعیین سطح و… با هدف بروز رسانی اطلاعات و آشنایی نسبت به شرکت و خدمات و محصولات آن و نحوه ی کسب و کار،شرکت نموده و عدم حضور نماینده در فعالیت ها و برنامه های یاد شده از موجبات لغو عضویت نماینده است
  2. نماینده متعهد است صرفا نسبت به بازاریابی خدمات و محصولات شرکت به شیوه ی مورد تاید شرکت اقدام نموده و اطلاعات درست را در مورد خدمات،محصولات،آموزش و سایر موارد را از سایت رسمی شرکت استخراج و دقیقا مطابق آن عمل نماید و از هرگونه تبلیغات نادرست و اغواگرانه پرهیز نماید،در صورت عدم رعایت مفاد این بند نماینده ضامن خسارات وارده به برند و خدمات شرکت خواهد بود
  3. نماینده متعهد است تحت هر عنوان از فروش منابع منتشره شرکت (جزوات آموزشی،بروشور،خبرنامه،فایل های صوتی و تصویری،کاتالوگ و…) خودداری نموده و فقط از نوشته جات رسمی ارائه شده توسط شرکت از قبیل فرم ها،کاتالوگ ها و سایر ابزار های مورد تایید شرکت برای توضیح و معرفی خدمات یا کالا استفاده نماید
  4. نماینده متعهد است در کلیه مذاکرات و عقد قراردادها ،خود را نماینده شرکت معرفی نموده و از انعقاد و امضاء هرگونه قرارداد از طرف یا بنام شرکت با هر شخص حقیقی یا حقوقی  خودداری نماید.همچنین نماینده هیچ گونه وکالتی از طرف شرکت ندارد.
  5. نماینده فروش متعهد می گردد که بدون هماهنگی کتبی شرکت هیچ گونه فعالیتی خارج از حوضه عملیاتی خود نداشته باشد
  6. نماینده فروش ضامن کلیه تعهداتی می باشد که انجام می دهد و شرکت هیچ گونه تعهدی در قبال آنها ندارد.مگر تعهداتی که قبلا با هماهنگی کتبی شرکت انجام گرفته باشد
  7. نماینده فروش باید کلیه فروش ها را از طریق اپلیکیشن یا سایت رسمی شرکت انجام دهد و حق گرفتن هیچ گونه وجه نقد از مشتری را ندارد.در صورت انجام ،کد نمایندگی نماینده فروش به مدت ۳ماه غیر فعال خواهد شد
  8. نماینده فروش متعهد می گردد که به عنوان امین شرکت،حافظ منافع شرکت بوده و هیچ گونه اقدامی علیه شرکت انجام ندهد در غیر این صورت مسئول می باشد.از انجایی که اطلاعات شرکت به عنوان سرمایه های نهفته شرکت محسوب می گردد رعایت دقیق حفظ اسرار و امور شرکت به عنوان اصل امانت دار واجب و لازم الاجرا است
  9. از آنجایی که مشتریان، نماینده فروش را به نام شرکت می شناسند و اثر عملکرد اخلاقی،تبحر و توانمندی ایشان به عنوان اثر مثبت شرکت تلقی می گردد و اثر منفی ایشان را به عنوان اثر سوء برشمرده و خدشه به اعتبار شرکت خواهد بود،فروشنده با اهتمام کامل در جهت ارتقاء اعتبار نافذ شرکت کوشا خواهد بود و متعهد به رعایت نظم و انضباط (حضور به موقع،نظم و ترتیب در امور جاری) و رعایت موازین و شئونات اسلامی (صداقت در گفتار و عمل و ظاهر آراسته و شایسته،دوری جستن از غیبت و زیاده گویی،جلو گیری از اسراف) می باشد .
  10. طبق توافق فی ما بین هیچ کدام از طرفین به تنهایی حق فسخ قرارداد را ندارد مگر با توافق دو طرف یا اینکه خلاف موارد مذکور در قرارداد و طبق قانون اثبات شود.
  11. نماینده با اطلاع کامل و همچنین مطالعه کامل سایت و آموزش ها اقدام به خرید و دریافت نمایندگی می کند،و بعد از خرید هیچ گونه تقاضایی مبنی بر استرداد و بازگشت از وی سلب می شود.
  12.  درآمد نمایندگان از هر طریقی به شماره شیای وارد شده در پنل نمایندگی در آخر هر ماه شمسی محاسبه و یکم تا سوم ماه آینده واریز خواهد شد.
  13. در صورت اثبات هرگونه تخلفی از ناحیه نماینده فروش که مغایر با مفاد قرارداد باشد،شرکت  می تواند این قرارداد را فسخ نماید و خسارات وارده به شرکت از محل درامد نماینده تامین نماید و نماینده فروش رضایت خود را به منظور برداشت خسارت وارده از سوی شرکت اعلام می نماید
  14. امضای الکترونکی : برابر ماده ۷ قانون تجارت الکترونیکی، هرگاه قانون وجود امضاء را لازم بداند، امضاء الکترونیکی مکفی است و ثبت نام در سایت tiknab.com به منزله امضاء الکترونیکی می باشد

قوانین مربی: